such a lovely day!

Idag är dagen då Viccepicce äntligen
kommer hem till mej igen! ... En vecka
av längtan övergår i kramar och en mysfredag.

Myskväll med Linda & Smilla.
Filmkväll med tacos på schemat.

...

Ser ut att bli snö idag, hoppas det
inte börjar snöa förrän ikväll..
..men man vet aldrig, jag å Vicce ska iaf
åka i backen minst en gång i helgen.

...

Imorgon lirar farsan bowling kl 11:15,
då ska vi befinna oss i Sala. Heja på honom lite
och jag hoppas att Ingela och lillebror infinner
sej till matchstart. Blir genast roligare då.

...

På söndag lirar brorsan, mellersta stora lillebror,
hockey. BJ har hemmamatch mot VIK. Great!

...

DalaDerby ikväll, Leksand - Mora.
Anna tippar; 5-3! Ikväll ska Vi spöa Mora (igen)!

...

När jag tänker lite längre inser jag det här;

Ikväll: daladerby.
Imorgon: saladerby.
På söndag: västmanlandderby.

What? Det var väl lite fränt, huh?

...

Dennis gick nyss till skolan, han dök upp
här vid 06:30. Det är roligt att han tittar förbi
fler ggr i veckan! I like that :)

...

Från det ena till det tredje
så mår jag väldigt bra! Bara så att ni vet :)

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits