all summer long.

Idag kom trollsländorna upp som jag fick av
Annelie när jag fyllde år. Berättade jag om dem?
Det är jättefina trollsländor som drivs av solljus :)

Jag försökte sätta dem i häcken här utanför & ja..
..det blev både bra och dåligt ^^ Får nog försöka sätta
de lite bättre någon dag. Men de är där iaf och nu sitter
jag och väntar på att de ska börja lysa! & hoppas att
det kommer att bli fint.

Sedan fick jag för mej att jag ville riva bort en del av
altanen. Ungefär halva. För att få större uteplats.
Sussie var här och hjälpte mej. Hittepå-altan direkt
från IKEA, tror jag. Satt inte fast på en fläck. Hur som
så blev det fint nu :D .. Ett par stolar och en duk till
bordet, en kruka att sätta något fint i och en solsäng.
Det är vad som fattas. Jo just det, en ljuslykta också.

Grill står redan där utanför, så snart kör vi en grillkväll.
Om ni lovar att inte dricka öl så att ni ramlar ned för
slänten :O .. är rädd om trollsländorna jue.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits