f f h.

Brorsan, du lär komma och lira Supermario
med mej någon dag här nu! .. Jag kan inte
själv :O ...

...

29 grader varmt i luften har det varit idag,
åtminstone enligt jobbilen.

När jag var på en städ på jobbet idag;
plastmattorna som hängde ute i solen
på vädring blev så varma att de var mjuka
när det var dags att ta in dem. Mjuka som i
nära till att smälta-mjuka. Ta lite minus där,
så det inte blir för överdrivet. Men ändå.
Det var inte länge de var ute...

...

Nackdelen med mitt arbete, som jag tycker
är jätteroligt, är att pensionärerna är gamla
och går bort. Man "får inte" komma de "för nära"
men ibland gör man det ändå.. på något vis.
Och då blir det extra jobbigt.

...

Sist men inte minst;

jag saknar min son hur mycket som helst!
& han kommer hem på torsdag denna vecka :D
Ringde & frågade om han fick det, eftersom att
jag ska jobba hela helgen och börjar med kväll
på fredag. Måste få träffa honom jue. Saknar,
saknar, saknar! Älskar, älskar, älskar! ...

Mitt hjärta, min prins, mitt allt <3


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits