underbara leksand.

Idag tog jag och Vicce oss en minisemester,
i 3½ dagar kommer vi att befinna oss uppe i leksand.

Dennis följde med oss upp hit också, skitskoj :D
Vi kom upp strax efter kl 15, gick till Mårtas för att
tala om för Anne att vi var framme och sedan vandrade
vi mot Starshop där Vicce ville handla alla hockeyskydd,
skridskor, hjälm och klubba.
Jag ansåg att det inte var så roligt att köpa allting nu, 
han fick välja något mindre och nöjde sej med
en hockeypuck med Leksandsskölden på.. :) & nöjd var han!
Var & är. Sitter bredvid mej i soffan och fnissar. Underbart!

Anne slutade jobba 16, vi åkte hem till henne, drack kaffe och
studsade i badkläder. Vi åkte till en jättemysig strand, där de
berättat för oss att det fanns måsar som lagt ägg på stenar
nära bryggan och anfaller för att skydda dem. Men att det gick
bra att bada ändå. Gick inte det idag :O .. den rackaren dök
mot brorsans huvud 2 ggr på raken. "2 ggr på 5 minuter är
för mycket" sade Anne och så åkte vi till ett ställe på andra
sidan Siljan... :)

Jag mår så bra när jag är här!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits