hela veckan lång!

den här veckan har gått så jäkla fort,
har haft viccepicce hemma då han har
varit sjuk. nu är han återställd, var feberfri
igår så idag ska han till dagis en vända :)
jag måste plugga! fan, lär ta tag i det där
nu så att jag blir färdig. är ju bara fem uppgifter
kvar. eller uppgifter... fem frågor! ..

det ska väl kunna gå rackar'ns fort!

...

hur kommer det sej förresten,
att man kan bli överlycklig av att ens barn bajsar?
vicce har inte bajsat sen i fredags och man blir
ju lite lätt galen på att magen inte kommer igång.
sen när han nu bajsade gjorde jag nästan
glädjeskutt? ja man är väl inte riktigt riktig.

...

och snöat har det gjort i evigheters evigheter.
det är fint med snö! men.... håll i er....
till och med jag börjar längta efter solen!

...

gissa vad jag ska göra på fredag!?
s o v a! huh vad det ska bli niice.
alldeles lugnt och skönt ska jag ta det.
bara såsa på soffan. tänk att få sova....



nähä, kaffet mitt har blivit kallt i vanlig ordning.
om en kvart ska vi till dagis och jag lär väl
klä på mej först :)

good morning!

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Oj!!!! Nu rubbade du mina cirklar rejält... längtar DU efter sol???

2009-03-11 @ 14:45:04

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits