ja, hörre ni..

Det gör liksom ont i hjärtat på något vis.
Det är pissigt att Leksand förlorade igår,
oflyt med den där jävla pucken och utvisningar
till höger och vänster.... blir det väl inte bättre av.

Och så det här målet, som domare Andersson dömde
bort. Målet som vi som såg på teve hann se att det
var uppenbart. Såg han det inte, eller?...

Jag blev mer fundersam på om han missade det 
under intervjun med honom  efter matchen..
när han direkt går på, lätt nervös och börjar säga;
nu vill jag passa på att ta upp detta med
målkameror, senast igår kväll hade vi möte om att
vi vill ha det i kvalserien. annars kan saker som det
här hända" bla bla bla.. det står i tidningarna idag,
att hägglunds skott tog i stolpen - nej. eller gjorde den?
men det är ju i vilket fall som helst skit samma nu,
vill bara att rätt ska vara rätt...


Vi hade haft 2-4 i matchen då och nej, det är inte
alls säkert åt något håll att Leksand hade jobbat
ifatt till 4-4 eller 4-5.. rätt ska bara vara rätt!

Än har vi (läs; jag) inte gett upp, det kan
fortfarande gå - under och mirakel kan fortfarande ske.
Jag tror på det här, jag tror på Leksand! Självklart
kan man vinna 7 matcher i rad, det har vi gjort många gånger.
Nu tar vi tag i det här, på söndag vinner vi mot Växjö!


Men.
Det gör liksom ont i hjärtat på något vis.
Älska Leksand <3

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits