mhm, aha, I like it!

Har haft en trevlig och rolig helg,
fredagen började med guitar hero i
ett par timmar hos brorsan.  (jag rockar men
inte lika bra som brorsan, han är kung & klarade
One på hard - imponerande värre! min bror det!)

Fortsatte med mat och öl till hockeyn
hos morsan, Knusse var med dit.
(skoj det! och god mat fick vi, thanks ma'!)

Sedan kom och hämtade oss,
skjutsade Knusse till jobbet och vi drog
hem. Såg klart på hockeyn,
såg Leksand skicka ut Malmö! (YES! perfekt
till ölen, p e r f e k t)

Vandrade över till ett par grannar en sväng
och umgicks lite, de är helgo'a så det var niice.
(yep, yep! trevligt sällskap = aldrig fel)

....

Lördagen åkte jag och Linda skoter.
Vi åkte till G-valla och vände. Tog längre tid
än vad vi hade räknat med men det gick lite
fortare när Linda tog över styrningen av fordonet.
Jag kör ju som jag har hört; så sakta att skotern
nästan lägger av (förbannade överdrivningar :P).

Sedan till mr. kool och där kladdade jag ned
i köket genom att baka pitabröd. (fy fan vad jag är bra)

Älgsfärs blev det som vi stekte på och slängde i
tacokrydda i. Så fruktansvärt jä'la gott! (tack då)

På kvällen&natten var jag fyllechaffis.
(gick finemang det)

.....

Idag söndag har jag åkt Vasaloppet.
Jag & Linda var med. Vi var förjävlabra.
Blåste dock om Linda på slutet, hon ledde
hela loppet men sista sträckan tog jag i och
spurtade utavfan och kom 4a. Såg ni mej?
Strax efter Svärd var jag, ungefär.
(vi är liksom - kind of bäst!)

Blev nyss tvingad till att se på reprisen
av melodifestivalen även fast det är One tree hill
följt av Gossip girl på teve. Ingen sympati. (karlar)


Men innan det ni, då städade jag här och plockade
en hel massa och bytte gardiner! &! jag strök dem
till och med! (brrrrra, anna - brrrra!!)


Så säger ni;
Postat av: Anonym

Dutti du

2009-03-01 @ 22:54:44
Postat av: Angelica

Den här "karln" vem är det jag har missat?:)



Måste ses snart känner jag....

kanske kan ta en lite partykväll eller nå tillochmed!!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits