se där ja!

Då var det helg med Viccepicce igen då :)
Igår eftermiddag var vi i stan och igår kväll
var vi mest bara hemma. Kom hem lagom till
Barda som man måste se på fastän man
blir jätterädd av det och sedan film i sängen
med följd av sömn! ..

Jag tittade på Så ska det låta och anser att
det var det bästa programmet jag sett!
Frida var ju grym på att sjunga, niice.

...

Annars låg jag och saknade.
Tycker det är skitjobbigt att inte kunna ses,
men vad gör man inte. Det som väntar på nå gott..

..får vänta åt helvete för länge - anser jag.
Snart fredag?! På gott och ont. Ni som vet förstår
hur jag menar :)

...

Vicce är sötast som vanligt och har idag fått
en minihelikopter av sin morfar som man ska
bygga ihop. Jag tror att han har stulit bruksanvisningen
till den för att ge mej huvudbry och en utmaning!
Nåja, ihopskruvad är den även fast det är några
delar kvar och den kanske inte riktigt ser ut som
på bilden... hehe. Jag är fucking bäst!

...

Angelica och barn har varit här idag, lovely!
Sketaskoj att träffa dem igen :D .. Underbart!

...

Snart kommer Linda & Smilla <3
Vi ska umgås! Umgås tycker jag om att göra.

...

Nyss åkte Han förbi här, det pirrar i magen
bara jag ser honom. Me like!



Tajm to go rita. Teckna. Inte måla.
Blyerts. Is. The. Shit.


xoxo

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits