torsdag.

niice med torsdag!
iaf med tanke på att solen skiner,
jag tror det kommer bli varmt idag :)

....

det luktar bränt som fan här hemma,
vet inte var det kommer ifrån och det
är väldigt irriterande. jag gick omkring här
igår kväll och sniffade men hittade inte stället
det kommer ifrån. det första vicce sade i morse
(som för övrigt sov i sin säng hela natten!! =
en väldigt utvilad mamma :D) var att det luktar
bränt. ... hm. känns ju sådär :P .. säkert nån
knasig granne som eldar sur ved för fulla
muggar :) ..

....

jag har slutat med cola, blåbärssoppa och
dragit ned massor på kolsyrat vatten. köpt sådant.
och godis! & fikabröd :P  i feel very duktig.
nej pappa, jag vill inte sluta snusa också!

....

nähäpp, dags att lyfta på rumpan och gå
ut i det vackra vädret och den härliga kylan.


see ya' all!


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits