aldrig för gammal för lek ..

Har varit i stora lekparken idag,
ni vet den som ligger mitt i stan.
Undrar vem som har roligast när vi
är där. Jag eller Vicce? ...
               ...        Eller kanske morsan?


Började bra iaf,
          och nu får ni inte skratta
jag å Vicce åkte den där gula rutschbanan.
Vi klättrade upp och åkte tåg ned och tjohej.
Det var jätteroligt! :D

...ända tills jag klev ur banan och
aaaaj - jag kunde knappt gå. Sendrag i hela arslet,
låret och ned i vaden. Och jag var redo att lägga mej
ned och börja grina ^^ Fan vad ont sådant gör! ..

Det gick ganska snabbt över och var redo för
att leka snart igen som tur var  :P



Idag testade vi även att leka på det andra stället,
med alla klätterställningar. Jag älskar stora lekparken!
Vi drar väl ihop ett gäng med fikakorgar och ungar och
drar dit någon dag, va? Alla får komma, det är gratis
och frivilligt. Yep, let's do that!

Och ja, Emelie. Man får komma även om man inte har
någon unge att släpa med. Du kan alltid skylla på att
jag ville ha någon att gunga med ;) ..


Så... 16 maj, är det någon som kan då? :)

Så säger ni;
Postat av: freddie

den lekparken du.... öjöjöj den ä roli den döh!!! =D

2009-05-08 @ 20:07:31
Postat av: Tove

Mycket möjligt att jag kan då ;) Hope so!

2009-05-08 @ 22:37:24
Postat av: Angelica

räcker upp handen och hoppar

Vi vill med!! Vi vill med!!

Säga bara till när, vi kan ju i princip JÄMT!:)

Postat av: Emelie

Hörrödu! Jag behöver inget att skylla på när jag är där =P

Det är klart jag ska med! =D

2009-05-09 @ 13:07:35
URL: http://ejkh.blogg.se/
Postat av: Fröken Roos

men niice, då kör vi på den 16e.. :)

2009-05-09 @ 13:58:21
URL: http://msroos.blogg.se/
Postat av: Angelica

Yes, den 16 låter finfint!:)

Kan väl höras om nån tid i veckan kanske?

Mysigt det ska bli!



Picknick väskan ska packas... Mums

2009-05-10 @ 06:39:40
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: Fröken Roos

yes, vi hörs om tid.. :)

det ska bli skoj!

2009-05-10 @ 11:50:06
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits