:D ..

Idag har äntligen Vicce kommit hem till mej!
Och mitt i hemkommandet så fick jag lov att
jobba. Eller fick lov å fick lov. Jag tackade ja när
de ringde och frågade om jag ville :)

Jag ville!
Träffa alla pensionärer som jag faktiskt
saknar :O och tjäna pengar. Jag är väldans
lycklig att jag har min pappa, han ställer upp
och är barnvakt hela helgen så att jag kan jobba.
Tack, pappa! .. Lyckligast av alla är dock min son,
han skulle lätt kunna bo hos morfar var 3e vecka :)

Vicce ligger och myser i sin säng just nu, det känns
som om att det är bra eftersom att klockan nu är klockan
mitt i natten :O .. jag ska gå och lägga mej i min säng och
hoppas på att de timmar sömn jag får till imorgonbitti
räcker för att vara pigg nog att klara av jobbet bra :)


goodnight, sleep tight - don't let the bedbugs bite!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits