ojhejsanhoppsan!

Jag drog upp hela persiennen istället för
att bara vinkla den idag. Och oj vad grönt det
har blivit ute! Hände det i natt eller har det varit
så länge? .. varenda björk är ju utslagen,
gräsmattorna ser oklippta ut, jag ser inte igenom
busken här utanför på grund av alla blad.

Hupp, alla som vill åka gratis karusell kan komma
hit när lastbilarna drar förbi. Då skakar det i hela
huset. Sofforna liksom vibrerar och flyttar på sej lite
till vänster. Jätteroligt är det, yeeey. Eller?
Känns lite oroväckande att allt flyttar på sej?

Så säger ni;
Postat av: Nina

Hallojsan!

Tack för förslaget om internet, men jag har inte trådlöst,men som du ser så har jag fått nu.

Jag måste säga att det är tur att jag bor en trappa upp, det hörs inte lika mycket, men utsikten är ju kyrktornet :)det kunde kanske ha varit något annat.

Allt är bra här uppe.

Hoppas allt är bra med dig.



Ha en bra dag

Kramar =)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits