shiiit.

jag har flyttat in på min och holms blogg.

http://farnbojantorna.blogg.se

Har blivit  väldigt dålig på att uppdatera
här, känner jag. Men! Jag  gör ju det nu.
Bättre sent än aldrig? ..


Och ehum, Vicce har fått en väldigt dålig
vana. Han sover inte! På nätterna. Inatt
var han vaken till 03, jag  blir galen :O
Känns som om det inte håller i längden,
tur att jag också var vaken så länge. ...

Han sov till 10:30 idag! Det är personligt rekord!
Själv gick jag upp 09:50 :) Så det blir väl nån
timmes sömn på dagen idag.. För att komma ifatt..

...


Ikväll är det! Och imorgon är det lördag!
Lördag lika med fest hos johan och erica :D
Dricka ett par öl och så, ni vet. Sådant där
som är gott! Något annat som vore gott just
nu är mat. Jag är jättehungrig. Vem öppnar McDonken
i Färnbo åt mej? Please? ..

...

Nu ska jag fortsätta med Guitar hero här,
sitter hos farsan å lirar. På brorsans 360. Det är
grejer det. Ingen är hemma heller, så jag kan spela
hur högt jag vill :D

See ya' & have a niiiice day!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits