dadajdadam..

..ligger i soffan och häckar och tittar
på Våra bästa år. Det var längesen jag såg det :O
Massa folk som kommit tillbaka, precis som det
brukar vara i denna serie :) spännande!

..

Vicce är det full fart på, springer omkring här och
saknar morbröderna som är i skolan och på jobbet.
Spelar hockey och leker med hunden..
..så yes, det är i mammas soffa jag ligger :)

..

Seg dag idag, konstigt att man är sliten fler dagar
efter en fest. Hur kan det bli så :O

..

Jag måste hitta en ny bil! (noshit)
Och jag måste komma på nå' bra sätt att möblera
hemma... tänkte jag skulle leja den där Emelie
till att hjälpa mej med det :D



Så säger ni;
Postat av: Emelie

det går alldeles utmärkt det =D

2009-11-03 @ 16:19:03
Postat av: Fröken Roos

Ahhh.. tack och tack :D

2009-11-03 @ 18:53:20

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits