dekadansen.

Den låten med Promoe rockar :)

..

http://isbergandbaer.blogg.se <-- syrran & mange, ute och reser = spännande!

..

Och så var det fredag igen, 
Vicce åker till sin pappa och jag..

..jag har ingenting planerat för den här helgen :O
Knepigt.

Idag ska jag försöka plugga lite, bara.
..

Vad är det med vädret!! Massvis med plusgrader
är inte acceptabelt när det ska vara vinter! 

..

 Huuungrryyy eeeyees. När ska den låten vara med på Idol?
Enda sanna fredagsnöjet, det är Idolfinalen :) & just det, jag
kanske ska leka med Jenny ikväll! (tummenupp)

..

Ehm. Vafan. Kom just på att Sala Hockey har hemmamatch
mitt i Idol :O Vad är det för sätt då :S Jag får singla slant!
Oups oj okey.. hockeyn vann.. vad konstigt.
Jenny får helt enkelt följa med dit och skrika lite på
läktaren om hon nu inte är upptagen ikväll. Är hon med
ikväll så lovar jag att jag ska filma henne, för Jenny på
en läktare under en hockeymatch är humor :D
Spelar ingen roll vilken divison vi spelar i, Jenny är
alltid på G! ..

..

You’re a rock star,
everybody wants you.
Player… Who could really blame you..
We're the ones who made you!


..

Allt kan komma till att lösa sej nu.
Och om det löser sej, så skulle en stor sten släppa
från mitt hjärta. Fyfaen så skönt det vore!! Det visar
sej i helgen.. :)

..

Förresten! Rolig bil jag har!
Åtta stycken 2or.. spännande skit det här med
bilar, jag får börja cykla istället, tänkte jag säga.
En cykel blir det ju alltid punka på :O Åtminstone min :)

..

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och spela
en massa småspel på fb! Ladda för att plugga, kallas det :P

Have a niice day, allihop!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits