vicce.

Min son har ett nytt favvouttryck;
fuck vad jag är förvirrad" ..

Haha. Jag vet, jag borde inte skratta åt
det men ska jag vara helt ärlig så låter det
mer roligt än vad det låter illa.

"fuck! det går inte bra det här, morsan!"

Hahaha - igen. Shiit, när blev han såhär stor?
Älskade sötnötaste sötnöten!! <3

Finns inget bättre än att ha honom hemma,
han kom hem igår :) Så nu kan vi kramas och
mysa en dag extra :D .. Eller ja, kramas får
man ju bara göra ibland nu för tiden..
"morsan, lägg av.. haha.." :P

Nåja, vi har iaf nedräkning till 1a december, då
det är dags att öppna lucka #1 på adventskalendern.

Har ni också det?


G'morgon & have a nice day!

Så säger ni;
Postat av: Angelica

Roliga uttryck! ;-)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits