bättre sent än aldrig :)

Det här med bloggandet har kommit alldeles bort,
vet inte varför men det har bara blivit så.

Finns så mycket jag skulle vilja skriva som jag
inte kan skriva.. dels för att det inte finns ord för
det och dels för att det bara inte går :)

..

Det är en lovely fredag idag, iaf! Rebecca har nyss
skvallrat till mej att det är -0.1 grad ute. Minus!
Rackarns vad nära snö det är, då. Riktigt nära!
Nu skulle jag vilja sätta ut min "Låt det snöa"-gubbe
men kom på att den gick sönder förra året :/
Skit också, jag gillar den. Alltid retade den nå'n.. hihi :)

..

Sen jag skrev här sist har ju faktiskt till och med Leksands
matcher dragit igång och heeey, det går ju bra. Även fast jag
har fått hört att de inte spelar nå' bra så vinner de ju. Alltid något.
Bättre än inget! Fast. Sedan, när det gäller... så vore det ju bra
om det var bra eller hur man ska säga :O

..

Jo, hörr'ni;

IDAG ÄR DET FREDAG!! Det är en SÅN fredag :D
Vicce kommer hem :D  .. Efter dagis idag så ska vi gå ned i
förrådet och rota fram alla sällskapsspel som han fått av morbror
Dennis. Ikväll blir det spelkväll innan Idol!







Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits