det. är. tomt.

Nästan så tomt att det ekar :O

...

Tur att jag kan bo med syrran å brorsan den här
veckan! ..

...

Ja, farsan och ingela är ju i Aiya Napa.
Lapar sol och dricker öl, martini, bacardi,
vin, ouzo, schprit och äter massa god mat.
Och ja, jag tror faktiskt att det dricks mer än vad
det äts :P Och man får väl tro vad man vill... :)

...

Jag är kissnödig. Men jag är så jäkla mörkrädd så
jag törs nog inte gå och kissa. På riktigt. Jag är jätterädd.
Skulle springa ned och hämta nässpray åt brorsan nyss,
och jag får en obehagskänsla i hela kroppen när det är
kolsvart och man ska gå upp för en trapp utan att veta
om det är nån bakom :O Huuuuuuh!!

...

Jag ska jobba imorgon. Jag glömmer det hela tiden.
Jobba. Imorgon. Jobba. Imorgon. Ställa klockan. Vakna
när klockan ringer. Åka till jobbet. Vet inte om jag börjar 7 eller
7:30 så jag lär väl infinna mej 7 för säkerhetsskull :O

...

Ett avsnitt av One Tree Hill ska nu tittas på :)
Jag hör Nathan ropa på mej!
Under kan ju ske.. :)

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Aiya Napa... Bha! En kväll i kommunbilen med mig o Malin smäller högre!! ;)

2009-10-13 @ 07:46:48
Postat av: Roos

Hej klart Stajna, helt klart (Y)!

2009-10-13 @ 12:48:19
Postat av: Roos

Hej klart Stajna, helt klart (Y)!

2009-10-13 @ 12:48:29

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits