jamenkors!

Gick med i viktklubb idag.
Jösses vad de tycker att jag ska äta
mycket, då! Hur ska jag få i mej allt?
Fick tvinga i mej 1 dl havregrynsgröt nyss :O
Brukar äta en halv dl så det var krångligt..

..men gott! Tur det ;)

Och nej, kan jag säga på en gång. Jag
tycker inte att jag är t j o c k, jag vill egentligen
mest bara lära mej att äta rätt men jag vill bli
av med några trivselkilon också. Typ 5! & det faktum
att jag äter alldeles för lite kan ju kanske vara en
bidragande faktor till att jag är trött och har dåligt
med energi både en och två gånger i veckan :)

...

Jag har lärt mej något nytt idag,
visste ni om att hundägare har en röst åt deras hundar?
Som när de t.ex. ska berätta något ur deras hunds synvinkel
så använder de en påhittad röst, som låter som de tror
att deras hund skulle låta om den kunde prata?

Jag höll, helt ärligt, på att kissa på mej av skratt när
Stina berättade det här för mej idag. Och när hon börjar
på att prata "som hennes hundar"... jag bröt ihop på riktigt :O

...

Imorgon blir det jobb all day long och sedan hämtning
av Viccepicce på dagis! Har saknat honom massor <3

...

AIK - Leksand på söndag. Det är d å det gäller! Det är då
vi måste vinna över aik för att t.ex. min lillebror (ja, det är pinsamt)
ska förstå att aik inte är bättre än oss - utan tvärtom! Älska LIF!

...

Dags att väcka brorsan, det är dags att gå upp och sova :)

...

Imorgon när jag vaknar är det snö!! Det har jag bestämt nu.



Goodnight, sleep tight!

Så säger ni;
Postat av: Tengel

Ja gillar Anna Jooos ;)

2009-10-16 @ 18:32:12
Postat av: Emelie

Du har alltså inte tänkt på att jag gör så när det gäller Atlas?! =O

Gör så hela tiden tycker jag =P

Kan förstå att du tyckte det var hysteriskt kul, det tyckte Anders med först....men vem är det som själv gör det nu ;P

2009-10-16 @ 23:37:26
Postat av: Anna Jooos

Näe, Emelie, det har jag inte tänkt på :O

Jag får tänka på det sedan så jag vet hur Atlas låter också :P .. Viktigt det här :P

2009-10-18 @ 19:47:13

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits