let's talk about..

..nånting annat än sex!

Visst är det skönt de där gångerna man
kan tänka att man förtjänar något bra och
man kan tänka;

        ... varför skulle jag ha det
   sämre än nån annan? ...

...

Mitt liv rockar, faktiskt!

...

Jag är kind of bäst, tycker jag :)
Det hoppas jag att du tycker att
du också är! 

...

My head is saying; fool forget him.
Min mage säger något annat men vad
kan jag göra = ingenting.. Jag är ju som
sagt bäst, så... inte min förlust :O

... 

Värmeljus is the shiiit.

...

Min son och mina syskon är världens bästa <3

...

Det kan verkligen svänga i svängarna och
idag har jag känt att jag saknar mitt jobb. Men.
Det är fortfarande pensionärerna jag saknar,
finns något bättre än att känna sej uppskattad? Nope!

...

Jag vill ha kolsyra i min kolsyrepatron. Den gör sej
väldigt dåligt utan kolsyra för nu vill jag har kolsyrat
vatten och det går ju inte att kolsyra utan kolsyra!

...

Har haft en underbar dag idag :)




Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits