snilleblixt!

Helt sjukt vad jag drömt mycket inatt,
jag måste ha många tankar som snurrar,
tänkte jag när jag vaknade. Drömde om
hus, giftermål, barn och allt det där
man drömmer om även som vaken. ..

Men nu ser jag, att det är ju inte är jag.
Det är ju månen, den lilla rackarn.
Han är full! Och lyser alldeles starkt.

..

Jag och Vicce har alltid samma problem
när vi äter rostismackor till frukost.
Kanterna måste bort! Helst utan att
vi blir kladdiga... Ja, ja. Man kan ta bort
dem innan man smörar på dem men vadå,
det är väl ingen sport!

..

Just det. Jag lirade Call of Duty 4 igår på brorsans
xbox 360. Gick riktigt bra faktiskt. Han hjälpte
mej 1 gång att komma ifrån en massa skjutande
dumma människor som bara stod mitt i vägen
för mej, annars klarade jag mej alldeles själv :)

Jag vill ha ett 360.. också.. tomten? :D

..

Dags att åka. Till jobbet. Yeeey.


You have enough happiness to make you sweet,
enough trials to make you strong,
enough sorrow to keep you human
& enough hope to make you happy.



Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits