ursäkta men hallå?

Jag hade visst saknat detta med skrivandet lite, iallafall.

..

Australiens huvudstad, den vet vi väl alla vad den heter, va?
Eller ja.. nästan alla! Jag vet iaf!

..

Köpte en korsordstidning igår, "Buslätta" heter den. Borde kanske
ha tänkt mej lite för men jag råkade falla för den på grund av
hockeytemat som fanns där i... så skoj är det ju inte när man inte
behöver tänka medans man löser, va?

..

Dags att diska, skulle jag tro.
Den där ho'n ser lite överfull ut...

...men maten som blev tack vare alla köksredskap som
ligger där - mumsfilibabba!! så jäkla god! köttgryta med..
..håll i er.. det är inte bara lök och champs i, det är något annat
också.. sådant som jag inte äter :O .. orange'a är dem..

heter nåt med mooooröö.. det är sant! och jag åt ändå!
inte det minsta besviken på det, inte.

Längtar ju till och med efter lunchen bara för att få äta mer.
På riktigt. .. mat är gott det!

..

Mycket annat är gott också.. typ Mariannekarameller..
 - det får man äta på en fredag, va?
Är lite sugen på att öppna påsen som legat där orörd
sedan i förrgår (nej jag skojar inte nu heller!).

Jag är så jävla bra!

Så säger ni;
Postat av: Malin

Dutti du



Jag åt upp min sista ruta utav Fazer marianne chokladkaka som jag hade på jobbet igårkväll



Den hade också legat där läääänge. Jag hade ju glömt bort den ^^

Postat av: Fröken Roos

& det smakade bra antar jag? ;)

2009-10-02 @ 11:33:17

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits