hemma igen.

Vad det är tyst och tomt här när prinsen är hos sin pappa :/ Bara till att vänja sej! Jupp. Har iaf arbetat färdigt nu, skönt det men imorgon klockan nio är jag igång igen. Jag är på gång, jag är laddad, jag är tääänd... Tjing

Så säger ni;
Postat av: Malin

Imorgon.... dåru... då smäller det.

Hihi nä men det kanske blir lite renare trots att vi förmodligen kommer att lida av mundiarre både du och jag.. Hehe

2007-04-03 @ 23:30:08
Postat av: Roooooos

hahaha ja det blir nog finemang det här. smarta jag glömde göra låda igår så jag har precis skalat färdigt potatisen. Ville inte ha potatisbullar eller krov med bröd idag :P Haha.

Postat av: Anonym

Hahaha nä jag förstår att krov inte kändes bra.... Korv å andra sidan..... *ler*

2007-04-04 @ 18:13:41
Postat av: Roooooos

Haha. Asg.... :P typiskt att det pratades om det idag då. Hahaha.

2007-04-04 @ 19:05:09
URL: http://msroos.blogg.se
Postat av: Malin

Jupp, det var ju därför jag var tvungen att göra en kommentar om det. Hihi

2007-04-05 @ 10:10:13

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits