barnkalas is coming up.

Nu fyller han snart tre år! TRE HELA ÅR. Vart tog tiden vägen, om jag får fråga? Min lilla prins blir en stor prins. Det går så fort. Jag tror att alla kan hålla med om det, men vad roligt det ska bli för honom att fylla år. Han har pratat om det ett halvår nu. Att han ska få äta tårta hemma och ha ballonger. Och att hans kompisar ska komma över och fika. Det ska bli så spännande!..

Jag har städat lite idag så att jag ska lite mindre att göra innan torsdag. För på torsdag tänkte jag att allt ska vara färdigt. Då ska jag inte städa förrän efter kalaset. Heh.


Kalaset med alla kompisar vet jag inte när jag ska trycka in.
Söndag kanske? Eller är det för sent påtänkt nu?
Vet inte. Hugha. Jag vet verkligen inte.

Nåja. Avesta nästa. Upp och göra Coop. Jihaaa.

Köpa present till kusin vitamin.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits