jag behöver en bitchslap.

Eller, jag behöver faktiskt två. Någon som känner sej manad att ge mej ett par smällar? Jag måste släppa det där nu, gräver ner mej så jävla djupt att jag snart står under ytan. Det vill jag inte. Jag vet inte vad som hände, vet inte vad jag blev i Honom. Förälskad och kär låter så mycket.. Nyfiken, låter bättre. Nyfiken på vad som mer finns där innanför de fina, sexiga, snälla, charmiga, busiga ögonen.

MEN. Har jag nåt fel eller?
Tydligen.
Nu är det  dags att jag blir arg på mej själv.
Jag bara svävar iväg så fort jag tänker på denna karl.
Har mest hört saker om honom som gör att han borde
ligga på Ute-listan. Vet inte om jag hört något bra alls.
Har jag inbillat mej den insidan jag tyckte mej se?

Jag tror inte det. Jag tror jag har rätt den här gången.
Varför vill man alltid ha det man aldrig kan få?
Som det känns nu så kommer jag sitta och tänka precis
likadant om trettio år, så jävla illa är det. Förstår ni då?
Jag är helt fucked up.

Så säger ni;
Postat av: Blue

Jag kan ställa upp på det... hahaha du har väl läst min blogg noga så du vet att jag är duktig på sånt.
Slog ju till sambon när han inte ville vara resonlig.
Trött som en gnu är jag. Men vad kan förväntas när jag satt uppe halva natten. *suck* oförbätterlig är jag.
Hoppas du har en bra dag. Jobba inte ihjäl dig idag. Moahahaha
Inte för att jag tror det är möjligt men.....


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits