mindre händelserik helg.

Igår gjorde jag i det stora hela ingenting men jag hade sällskap under den tiden. Av Sussi. Det var trevligt, vi var till Franzéns en sväng men kom överens om att det är roligare att åka dit när det är öppet och sen for vi vidare till Lidl där jag inte hittade någonting alls i vanlig ordning för att sedan hitta vägen till ÖB. Där köpte jag plastkrokar med klisterlapp på, en kexchoklad och en flaska Bonaqua Silver. Nöjd och belåtna med en pizza på det så var dagen fulländad. Sen kom Vicce hem runt sjutton, vi lekte, rensade skåp, målade en köksstol och såg på teve innan vi gick och sov. ....


Idag har vi varit till farsan, åkte dit på 4hjulingen som jag (jag!) fick äran att låna av Henrik. Eller ja, det är ju Vicces men Henrik har köpt den åt honom. Stannade till för att se Carro göra bra ifrån sig i längdhopp och spjut innan vi åkte hem. Tog 4hjulingen med mej (fniss) och nu har vi käkat. Efter en stunds vila så ska jag ut och åka lite 4hjuling igen. Vem tycker det är roligast, jag eller Vicce?


Har en känsla av att Vicce kommer att be om att få göra något annat.
Fuck vad jag önskar att jag hade pengar att köpa en åt mej själv. Fast en större än 70cc.
Och en snöskoter, jag vill åka skoter! .. Jag skulle behöva vinna några mille.

Så säger ni;
Postat av: Me myself and I

Skotern åker du här hos mig i vinter.... *ler*

2007-08-26 @ 14:16:23
Postat av: annica

hehe, ja visst är det skoj!!! =)

Postat av: jenny

mm jag vill också åka skoter i vinter...

2007-08-30 @ 21:14:01
URL: http://jenneziz.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits