när alla vännerna gått hem.

Nu har alla varit här och firat vicce!.. Han är jättenöjd och jättetrött. Fick en hel drös med grejer. Av sin pappa fick han en 4hjuling och det är väl höjdpunkten idag det. Annars fick han av mormor; en säck.. sån där att sitta i, ni vet. En bok om fordon med ljud till, en fyrhjuling i playmobile och ett ritset. Av morfar fick han kläder, ett metspö och av Dennis en hel drös med klubbor! Av gammelfarmor och gammelfastrarna med familjer fick av kläder och en traktor med kärra med höbalar på. .. Jätteroligt att se honom så glad och uppspelt. Speciellt var det när han blåset ut ljusen i tårtan. Min stora lilla prins! Älskar dej SÅÅ mycket!! Mest av allt!


           



image171


(inga anmärkningar på tårtan tack, den är gjord på marängbottnar och glass. och glassen
smälte och rann ut när jag donade med den, så dekorationen blev inte riktigt som jag tänkt
mej. hahaha. ... men alla barn sade att den var supergod! MVG till mej!)

Så säger ni;
Postat av: annica

Ja, han somnade mellan 20 och 21 igår...sååå trött hela dagen, men det gick ju bara inte att vila! Hade ni det bra då? =)Ser ut som ni haft det mysigt! =)

Postat av: annica

hur skickar man mms till bloggen? vilken adress/ nummer anger jag och så? puss!

2007-08-24 @ 11:54:45
URL: http://annicashem.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits