och givetvis.

Givetvis så tycker och vet jag att det är lika viktigt att Vicce får vara med pappa, det var inte så jag menade om det skulle till att låta så. Därav att jag tyckte han kunde vara här hela dagen. Det skulle inte göra mej nånting, för Vicces skull vore det perfekt. I min ögon. Men det var det också bara jag som tyckte. Vill han inte, så vill han inte.

Och det verkar ha ordnat sej på hans födelsedag nu, han sover hemma och åker iväg till pappa sin en stund på förmiddagen och sen kommer han igen till lunch, blir hemma hela dagen.
Men ni förstår om han får en 4hjuling av pappa, då får jag nog fira honom en vecka efter...

....för vilken 3årig skulle välja att åka hem till mamma istället för att köra sin nya 4hjuling?

Skruttunge.
Älskar dej - mest av allt.

Så säger ni;
Postat av: annica

hehe! oki, ja hålla i stohejet tillsammans menar du?! toppen- för ni verkar ju klara av att umgås lite så.... Även fast mamma och pappa inte kommer överens alla gånger, så tycker jag om att de ibland fösöker för vår (barn/barnbarnens)
pyss!!

2007-08-06 @ 08:29:41
Postat av: annica

Så det blir en 4-hjuling! =) hihihi! skoj! Vilken sort är det? Vi hade ju en sådan Kina variant - det ska bort nu...Och du ett tips! Åk med! =) Båse för skojs skull och för styrning och broms! =) Är det fjärr på kanske? busigt!

2007-08-06 @ 08:53:28

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits