psykologi.

Vi började med det ämnet igår och vår lärare är ju helfestlig! Han är toppen. Det här kan komma till att bli roligt. Men svårt. Tur att syrran kan hjälpa till om vi kör  fast. Jag känner mej helt dum i huvudet, snällt sagt, när jag sitter framför en studieuppgift. Fattar ingenting. Är det för att jag har fyllt 25 eller hur kommer det sej? Finns inget värre än att känna sej fullständigt blåst.


Om en timme ska jag åka över till Ingela för att plugga lite med dem.
Lättare om man sitter fler stycken så att någonting blir gjort.



En sak har jag ont i magen av. Och det är att jag har sagt ifrån
mej allt jobb hela augusti. Kände att jag inte skulle orka plugga och jobba
samtidigt när det bara kör ihop sej. Min kropp orkar inte.
Tyvärr.

Så säger ni;
Postat av: annica

jao, Jennie är en "bästis" sedan barnaåren som på lärt känna Sandra på senare år efter jag tappat kontakten med henne. Jag och Sandra kommer utifrån Saladamm/Jugansbo, så vi lärde känna varandra via Nelly (kanske du vet em det är) hon gick ju i Vfb på högstadiet.Är bara Jennie jag har kontakt med nufrtiden av dessa namn..av olika skäl... Har du hittat "dina" klasskamrater nu då?? =)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits