the House.

Ärligt talat. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få ett likadant hus som A och J har. Det är i särklass det finaste huset jag någonsin har sett. Alldeles otroligt jättefint är det. I köket är alla skåpsluckor vita, vitvarorna är i rostfritt stål och bänkskivorna i mörkt trä. På en vägg har de en fototapet i form av röd chili med svart bakgrund. I taket sitter det spotlights över varje bänk. .. I deras sovrum går det i brunt med en underbar fondtapet. .. Vardagsrummet. Ni skulle se vardagsrummet, jag säger bara det. Det är mäktigt, så jävla fint. Taket är lite snett, så att det går ihop i mitten. Där är det också spotlights  - i hela taket. Självklart är det dimmer till det. Det är i det här rummet de har fototapeten i form av en vit ros, stora, stora fönster över en hel vägg. Ljust och fint!.. ... Hallen. Uj uj. De tre andra rummet är lika fina dem och planlösningen ska vi inte tala om. Det känns som om man kliver in i en lyxvilla. Ni kan inte föreställa er.

Avundsjuk? Jag?
Näääe, varför tror ni det?


Jag hoppas att om och när jag en dag ska flytta till hus, så blir det till ett nybyggt.
Och då ska jag anställa J som inredare.


Gaaaaah. VILL OCKSÅ BO I ETT STORT FINT HUS.
Är fan 25 år. Det börjar bli dags nu. Det ska bli seriöst.
Kan jag tycka!...


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits