vicce i lönneberga?..

   Vilken skitunge till son jag har. Hah. Ser att han springer mellan toaletten och hallen. Vet inte riktigt vad han gör för någonting. Femte vändan får jag syn på att han har min rosa vattenflaska i handen. Ropar; vad gör du? "Jag gör ingenting" svarar Vicce. Okey, tänkte jag.. Men han fortsätter springa mellan där, jag slår av musiken för att lyssna och hör att han spolar vatten. Oråd anas direkt. Ropar igen; vad gör du? Vicce svarar; mina stövlar är hungriga, jag ger dem vatten, lika Emil". Går ut i hallen för att titta. Mycket riktigt. Han har fyllt sina gummistövlar med vatten. Precis som Emil i Lönneberga gör.  


Så säger ni;
Postat av: annica

vad söt då!! =)

2007-08-03 @ 19:56:06
Postat av: Angelica

Ha ha vilka jäkla ideér de hittar på!! Va man så påhittig själv när man va liten?=)

2007-08-04 @ 12:54:19

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits