Vicce vire 3 år!!

SUPERSTORT GRATTIS TILL MIN PRINSKORV! 3 hela år! Idag blir det kalas mina kära vänner. Vad roligt det ska bli. Mellan 9 och 14 kommer Vicce att vara hos sin pappa men sen kommer han hem igen och då kommer släkten för att fira. Det ska bli roligt. Vicce längtar efter allihop. Väckte honom i morse med att sjunga "Jag gratulerar" .. (ja, istället för Vi gratulerar).. Han ville inte att jag skulle sluta sjunga. "Grattis till meeej" ropade han och sprang ut till soffan för att kolla frukostbrickan, sin paket och alla ballonger som sitter överallt.


 Här är tåget han fick av Linda. Jätteskoj! ..
  "men vad är det  för nåt mamma?"
  "fiskar? lika som morfar i vatten?"
  "ett spel? ska vi spela det då mamma? nu?"
 Klart vi skulle spela!! Vicce tycker spelet är helskoj! Och jag med.


  "ett till paket? vad är det då?"
 "kan man gasa??"
 "lika som speedway låter det! hahaha!"



Så säger ni;
Postat av: annica

hahaha!! Vad go han är! Vilken underbar dag med massor av glädje va!!! Tack för det fina kortet! A lyssnar om och om och och om och om......!!! Ha det toppen nu och massor av kramar från oss till er!!!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits