holy shit.

Nu är jag less på det här vädret.
Nu vill jag att en snöstorm kommer in
över landet och ger mej 1 meter snö.
Minst!

Jag vill ju åka stjärtlapp!
Inte ett något finns det att göra när det
är sådant här väder, såvida man inte åker till
Sälen då. Det gjorde farsan å dem idag.
Jag vill också jue....

Det får komma till att bli när en annan har råd med
det. Nångång in the future. Där var det vitt på backen nu.


I samband med att de åkte till Sälen så lånade jag
brorsans Wii. Paper Mario eller vad spelet heter har
jag fastnad med nu, såg att jag spelat nästan sju timmar
sammanlagt idag :S Stackars Vicce :S .. Han sov
åtminstone i tre av dem, men de andra då? Är jag så
förbannat tråkig? Tydligt det. Stackar'n.
Imorgon blir det skärpning på den fronten för nu är
jag piggare, ingen feber längre tror jag.

Förkylningshelvetet har förflyttat sej till bihålorna,
det gör den alltid när den attackerar mej. Det är drygt.

De ringde förresten och väckte mej från jobbet i morse,
de hade missat att jag ringt och sagt att jag var sjuk.
Vet inte vad klockan var när de ringde heller, men jag
vet att luren åker på ljudlös inatt för imorgon ska vi sova
tills vi vaknar av oss själva.


Långt och trist inlägg blev det :P
Film-tajm. Godnatt.

Så säger ni;
Postat av: mmmbop

ooups sorry...

men jag skrev en lapp fast den hade jag förstås kladdat lite granna på också. hmmm

men jag skrev klart o tydligt att de två närmsta dagarna skulle du tas bort från jourlistan. och jag skrev vilket datum det var också.

lät dessutom meddelandet vara kvar på svararen...

krya på dig hursomhelst

2007-12-28 @ 22:41:25

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits