julklappar.

Full fart, även kallat.
Igår bar det av 9:30 mot Västerås.
14:00 kom vi tillbaka till Sala och då
var alla julklappar, förutom några,
inhandlade. Skönt! .. Det var jättesvårt
att hitta något till Vicce. Men nu hoppas
jag att det blev bra :) .....


Direkt när vi kom hem så slängde vi i oss
käket från McDonken och åkte ner på stan.
Handlade några julklappar till, till Vicce och Kicki.
Letade till farsan men fann inget, blir galen på
vad jag ska ge honom! Lika svårt jämt =/
"Han ska ju inte ha något" . Hmpf!


Vi kom hem igen vid 17:00 och då lirade
jag Super Mario Paper World på Wii,
Robin & Fredrik fick det i en lite för tidig
julklapp. Det var skoj när man väl kommit på
hur man skulle göra. 18:00 hade Fredrik samling,
så jag skjutsade honom dit och sen for jag och
morsan till Åkrahallen för att inhandla käk
och frimärken. Hem igen. Var hemma 18:40,
lirade Wii, drog 19:15, åkte över stan och postade
mina julkort + lämnade in en film innan matchstart
som var 19:30. BJ vann med 3-2 över VIK. Niice.
Det var en bra och jämn match.

Kom hem vid 22:20, käkade mat (!), lirade Wii och
gick och lade mej. Skönt värre var det!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits