sms-konversation.

Jag och Linda har väldigt mycket fantasi, när
FBI inte avslyssnar våra samtal så är det något annat;


Jag: Fan vad de gallrar i skogarna! Vad ska de göra med allt virke?

Linda: Sälja till Polen som eldar upp det och skickar tillbaka det hit som värme, snordyrt!

Jag: Va fan, vi har ju ingen skog kvar snart. Vi får sätta oss ner någon dag å komma på någon annan lösning.

Linda: Ja, det är fan att vi får lov att göra politikernas jobb jämt!

Jag: Vi borde börja ta betalt! Jag ringer Fredde direkt imorgon bitti och talar om att det är slut på vårt välgörenhetsarbete. Inga konstigheter.

Linda: Ja! Slå näven i bordet och tala om för han att han får fan skärpa sig!

Jag: Ja. Seriöst, får vi inte betalt så lägger vi ner.. Det kan inte utnyttja oss så här och vi vet ju att de behöver oss.

Linda: Precis, Sverige går under om vi börjar strejka!

Jag: Ja, lite rädd för det borde de vara, jag är trött på att Fredde tar creds för våra jobb.

Linda: Fan, jävla Fredde!

Jag: Hata Fredde!


Efter att ha skrivit ner det här så måste jag
konstatera att vi svär väldigt mycket.
Dags att sluta med det?

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits