helikoptern.

Helikoptern fick inte vara med länge, den inte. Vicce tyckte det var en bra idé att kolla vad som hände om den kraschade och alla bitar for åt varsitt håll. Festligt med barn det där. Nåja, en av oss hade ju skoj åt det iallafall. Men när den var paj och jag inte kunde laga den så gjorde jag en bondgård istället. Av kartong. Vi skar lite, klippte lite och sen hade vi en bondgård med garage och boxar och gräs och matho åt korna. Traktorn fick plats precis i garaget innan den gick samma väg till mötes som helikoptern. Bara det att var en traktor i plast. Den blev kastad i golvet och gick i fler bitar, framhjulen gick inte att skruva dit igen hur mycket än Vicce skrek att "det går visste det". Allt gräs jag klippt till av kartong blev utkastat och de stackars korna var ju törstiga tyckte V och hällde i lite vatten i kartongen. Den står på tork fortfarande. .. Haha. Tänk så man var när man var liten. Precis likadan skulle jag tro!


      image141

Jo det är så här suddigt för att det är taget i mörker med min mobil.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits