parken zoo 2007.


        

Vi sitter på McDonken innan Parken och in kommer en gubbe med en papegoja på armen. Vicce spanar på den och på gubben som sen går ut.. På sista bilden säger Vicce; man får inte ha pippi på armen heller"


      

De berömda Vita tigrarna, Vicce springer från Fiskarkatten, Jag och Vicce flyger i Fantomens helikopter och jag får Vicce att spexa framför kamerna...



    

Ormen var skoj, sköldpaddan lika så tyckte vi. Förstår inte att man ska klättra på allt.. Men sen gick skam på torra land! Fantomen var inte hemma! .. Vart hade han tagit vägen då?..


    

Vicce och hans far står och spanar in kängurun som är på bilden bredvid. Ser ni den söta bebisen?
Vicce ville inte ge sej och sade att det där är kaninerna, faktiskt. Sen har vi Vildhundarna..


     

Mini-flodhästen ligger å sover, krokodilen var häftigast av allt och leoparden var skitläskig. Trodde den skulle anfalla oss. Fröken Roos har väldigt livlig fantasi i vanlig ordning.


    

Vicce och jag åker karusell i form av ett tåg och mästerfotografen själv har tagit bilderna. Haha. Mjaha..
..det var roligt med karusell tyckte Vicce och ville åka igen å igen..


Så säger ni;
Postat av: annica

vad fin han är! ser ut som ni han med en del! =) jobba lugnt å hälsa syster min! =)

Postat av: Angelica

Åh så söt han är Vicce!! Måste fan ses ju!!!! Pyss

2007-07-12 @ 12:49:29
Postat av: Fröken Roos ~

Annica; jag ska hälsa, lovar ;) .. Uj, såg just att klockan gått fort :S
Angelica; Ja det här är skam. Vi ses ju ALDRIG! Eller ja, VI har ju setts men inte våra barn :P Vi lär ses, typ nu. Ehum.
Puss på er!

2007-07-12 @ 13:07:53
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits