pasta carbonara.

Jag har precis slängt i mej en portion med djupfryst Pasta Carbonara. Och ja, jag värmde den givetvis i micron först. Den smakar så gott av vitlök, så där gott så det bränner i munnen på mej. Nu svimmar ungefär hela min umgängeskrets som läser min blogg, Anna har ätit något med krydda och som dessutom är starkt!.. Men jo. Jag gör det, det är bara ni som har fördomar, ha ha. Jag äter mycket med krydda och mycket vitlök. Extra mycket vitlök. Det uppskattas av mej men kanske inte lika mycket av pensionärerna ikväll, än mindre av Catharina. Kunde inte bry mej mindre, jag är ju lycklig själv! Lyckligt mätt. Jojomen. Så där mätt så att det gör ont att gå, vilken gör att det ser ut som om jag är skitnödig fastän så inte är fallet. Så där mätt att jag känner att en flaska med kolsyrat vatten vore på sin plats eftersom att jag behöver rapa. Det är sant! Tjejer behöver också göra det emellanåt. Jag har bara lite svårt att göra det utan att få mej någon Loka eller Ramlösa först.

Bra, massor med gratis reklam i den här texten. Pasta Carbonara innan jag ska jobba med pensionärer som kanske kommer att svimma av min andedräkt och mer Loka och Ramlösa till oss som inte kan rapa utan att dricka det först. Perfekt!..

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Låter gott!

Postat av: Blue

Hahaha du är underbar du...

2007-07-20 @ 23:24:44
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits