skärpning, lystring och fnitter!..

Angående förra inlägget så skulle jag bara se om någon reagerade, för det är så dåligt med kommentarer här. Skärpning, people!. . Jag sitter nu här i min inbäddade soffa och dricker morgonkaffe till min morgonsnus. Ha ha. Det kunde nästan inte bli osexigare än så och jag vet - jag måste sluta snusa. Och det är ganska snart. Det är ju så dyrt! ..Fortfarande kan människor där ute bli chockade över att jag som tjej snusar, själv tycker jag att det snusar tjejer till både höger å vänster, precis överallt. Men det kanske bara är jag. Alltså, det kanske bara är jag som märker sådant. Konstig sak att springa och lägga märke till förresten? Nu har jag lyckats snurra in mej själv igen. He he.


...

Jag å T jobbade ju igår kväll och vilket knas!.. Ha ha. Jag skrattar än åt tokerierna. Det är skönt att jobba med denna människa för det är inget stress, allt  går lugnt å fint till även när det blir något ovanligt. Det måste vara en bra egenskap att ha. Kan man köpa den någonstans? ... Vi hade ingen kanonstart på kvällen igår, ingenting jobbigt hände men allt var så konstigt. Det var precis som om någon ville säga oss något? Hände lite spooky stuff, nycklar ramlade ner som vi sen skulle få lov att använda och en farbror som är nästintill blind i vanliga fall kände igen oss och tyckte han såg bra igår och nästa och nästa människa på schemat var inte hemma och... OCH. Vi fnittrade, hi hi!!

Så säger ni;
Postat av: annica

fixar det! =) söt du!

Postat av: Me

Näää Kan ju inte berätta ju. Då är de inge kul. Du kan få fundera ett tag till så kanske jag ger mej till känna. muhahahaha

2007-07-13 @ 19:28:51
Postat av: Blue

Nä sorry det är faktiskt inte jag

2007-07-13 @ 20:06:46
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits