so you think you can dance?

Alltså, jag skäms så ögonen ramlar ur. Sitter och tittar på detta dansprogram och ca 15 min in i programmet så lägger de in en intervju med en kille som heter Chris. Chris älskar att dansa och han berättar även att han har vunnit nån jävla dockuppsättning med n'syn precis som om det skulle ha något med hans dansuppvisning att göra. Chris ser ut som en vanlig mupp ifrån någon liten by där han varit utmobbad genom alla skolår, ja så som de brukar beskriva dem i amerikanska high-scoolfilmer (utstående öron och stora glasögon), och nu vill han liksom visa alla, att han kan åtminstone dansa. Vilket givetvis var fel. Det ser ut, som domarna sade, att han var på ett aerobicspass - och inte riktigt hängde med. Efteråt gick han ut och rabblade nåt om att passion är något personligt för alla. Okey. Tack. Jag ska tänka på det. Men..

Sorry dude, but you can NOT dance.

Så säger ni;
Postat av: annica

haha! ja, vi kollar också på det - han var verkligen hemsk,
och jag tycker synd om
grabben med skolios.... men vissa är helgrymma!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits