souvenirshoppen.

Just det, vi var in där, jag och Vicce, för att kika lite vad de hade och köpa något litet, roligt djur som minne av utflykten. Han fick välja vad han ville, jag hittade ormar, ödlor och krokodiler. Jag hittade till och med dinosaurier. Men vad ville min son ha? Jo, han ville ha en liten plastvildhund. Afrikansk vildhund i plast. Jättesmåskitgrejer. Tio kronor styck. Visst, billigt och bra. Men varför? Jo, för de var randiga precis som en tiger (och det fanns inte små tigrar där vi stod å tittade) Älskade Viccevire!!

Så säger ni;
Postat av: JEENNY

Det är så typiskt, man köper en ny grej åt dom som man själv tycker e as rolig... men men neeeej då den var apa tråkig.. sen vill dom ha en annan sak som man själv tycker e as tråkig som dom kan sitta i timmar med... mmm jag tror vi talar om tvärtom folket.

Postat av: Blue

*sjunger*
"Barn är ett folk och dom bor i ett främmande land...
Detta land är ett hmm hmmm hmmm hmmm (glömde texten här)
Över den pölen går pojkarnas båtar ibland och dom glider så lätt utan köl...."
Ja jag ville bara betona att ungar är ett släkte för sig.

2007-07-11 @ 11:35:09
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits