gräsmattan klippt.

Tjoohooo. Är såå stolt över mej själv, jag har verkligen klippt gräsmattan idag och jag höll verkligen på att glömma att berätta det. Illa, illa. Drygt som fan var det men det var nästan skönt att få svettas och ta ut sej lite.

Vill börja träna.
Syrran!! Sätt igång mej. Nu.

Det är underbart att ha en lillasyster som agerar vuxen istället för mej.
Hehe. Hon är ett utav mina stora stöd här i livet. Förmodligen det största.
She's lovely. Min privata psykolog :) Tack! För att du finns, liksom.


(jag tänker inte berätta hur jag svor när jag skulle starta gräsklipparen eller när bromsarna och getingarna och humlorna flög runt mej. jag tänker inte heller berätta hur jag blev skjuten utav en tallkotte under hela den där ansträngningen. och jag tänker definitivt aldrig berätta att jag inte klippte precis hela gräsmattan och förmodligen så tänker jag inte berätta att jag inte svettats så mycket på grund av att jag rört på mej sen jag spelade innebandy när jag gick i 8an. det var 10 år sedan. nej, jag skulle aldrig berätta det för jag tycker det är alldeles för pinsamt för att prata om.)

Så säger ni;
Postat av: Blue

Det är rätta takterna... lite måste du ju hålla hemligt för de som läser här. Hahaha Pinsamt eller inte...
Och ja... jag är uppe halva natten... som vanligt...


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits