jobbet har kallat.

Jag har jobbat onsdag, torsdag, fredag och idag, lördag. Jag trivs bra med mitt jobb, därför känns det lite sisådär med att börja plugga, fast samtidigt är jag sjukt sugen på det och alldeles "fnittrig" i kroppen inför skolstart. Jag ska klara det där och jag ska klara det bra. Det är det värsta. Jag kommer att ha stor press på mej själv och jag känner att det kanske inte är det bästa men, men.


Jag läser en bok nu för tiden som heter Jenny S och eftersom att jag har glömt den på jobbet så kan jag inte tala om vem som har skrivit den men den är bra. Huvudpersonerna är en Jenny och en Sebastian. Den är även lite jobbig att läsa. Ja. Ni vet. Påminnelser. Äsch. Struntsamma.

Mitt vatten till pulvermoset och mina hotdogs kokar för fullt där ute.
Lär gå och stänga av plattan.

Så säger ni;
Postat av: blue

Mmmm reminders är inte alltid sååå roliga..

Postat av: Malin

Vill bara säga tack för hjälpen i fredags. Var skönt att du kunde ställa upp med så kort varsel.... men du var ju iofs förvarnad litegrann.
Vi får se hur det blir i fortsättningen...

2007-06-16 @ 14:21:56

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits