klockan är 06:59. (vadå trött? jag?)

När jag nu tittar på klockan så är hon en minut i sju, jag börjar jobba sju. Var här för 15 minuter sedan eftersom att min älskade son har varit vaken sedan 03:44. Jag älskar att gå upp mitt i natten, det är så skönt att vara vaken då, speciellt när jag ska jobba sedan. Och särskilt när jag ska gå ut på kvällen. Det är det bästa som finns. Det näst bästa är att gå upp mitt i natten för att få höra fåglarna sjunga på morgonkvisten, dricka starkt varmt kaffe och titta på Emil i Lönneberga. Ni borde prova att göra det vid 4 på morgonen, då blir filmen mycket bättre. Huvudvärk får man inte heller, knappt. Inga påsar under ögonen och det kryper nästan ingenting i kroppen. Det värker inte i benen och jag kan utan ansträngning hålla ögonen öppna. Livet är underbart när man sover åt helvete för lite.


Jag ljuger så bra.



Det ska i vilket fall bli roligt ikväll, jag får försöka att sova lite middag på något annorlunda vis. (?)
Förstår inte själv vad jag menade nu, jag ska iaf försöka vila lite på eftermiddagen. Är trött som tusan.

Så säger ni;
Postat av: annica

haha, är vi i samma situation eller??!! A väckte mig vid 03.30 i morse...jag hade jobbat kväll och började vid åtta i morse
- går delat tur till 20.00, sen ska jag duscha på jobbet och åka vidare till thjejfesten som då redan pågått i 2h, sminka mig klart och "komma ikapp", och slutligen basic element på krogen - käk ca 03.00, och starta jobbet kl 07.00! hahahah!!! ´vart ska ni då? avesta??! pusspuss


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits