nu känns det genast bättre.



Ja nu känns det genast bättre, som sagt. Tack för det.
Sjukt att tacka sej själv, men denna människa. Denna människa
har etsat sej fast i mitt huvud och jag tänker på den här personen hela
dagarna, hela kvällarna, hela nätterna. Dygnet runt. Jag tror jag blir galen snart.
De som inte tror att det är jobbigt, de tror fel. Jag ljuger när jag säger att
jag inte bryr mej. Har inte brytt mej så här mycket på väldigt länge.
Jag känner en längtan efter något jag aldrig har haft.
Det är inte så friskt va? Borde jag inte skärpa mej då? Eller?
Förstår inte själv vad jag håller på med riktigt, hur kunde det bli så?
Hur kan jag vara så dum som låter det ta så mycket energi från mej? Jobbigt.
Det är så fruktansvärt jobbigt. Står inte ut mer snart. Snälla.
Ta bort tankarna, ta bort känslorna. Ta bort. Vill inte.
Jag vill inte.

Så säger ni;
Postat av: annica

hmm...är det denna människa du nämnde i tfn sist eller? *nyfiken*


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits