speedway.

Det är späddvejj på Eurosport nu och grabben är alldeles storögd här.
Jag testade om jag fick byta kanal, även fast jag inte ville, men det fick jag visst inte. Han njuter av all sport på teve och tjatar fortfarande om hockeyn. Han vill ha skridskor på is och jag kan inte annat än att hålla med. Min son har blivit väl uppfostrad på det viset, jag älskar det. Hade inte kunnat önska mej mer. Ja, det skulle vara lite mer pengar än vad jag har i nuläget då. Det skulle vara det, förstås. En utbildning och lite tur att det dyker upp ett ledigt jobb där jag arbetar som timvikarie vore inte fy skam. Då ska jag söka och få det. Vilka stora framtidsplaner man har, undersköterska ute på landet, på hemtjänsten. De är större än så egentligen, jag ska plugga vidare eller kanske helt enkelt plugga till något annat om något år. Först få en stabil ekonomi och så vidare. Det här fixar vi. Det här fixar jag. Lätt. Jag kan om jag vill.

Så säger ni;
Postat av: annica

hehe! klart att du fixar det! =) JAg har lyckats få
A liiite mer intresserad av fotboll nu iaf! =) Ett steg i taget! =) Ska ni ut i avesta den 30:e eller?? AHr du hört ngt om Tess planerar att komma? *nyfniken* hihihi!

Postat av: Elin

ja gudja, jag kommer verkligen att Sakna OC!

2007-06-19 @ 23:36:54
URL: http://eandersson.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits