vicce, min prins.

Stackars liten är fortfarande sjuk. Han är skitarg på mej för att han inte får vara ute å leka men jag finner det mindre bra med 40graders feber och 30grader varm sol. Det märks knappt på honom att han har feber men varm är han. Och mer pipig än vanligt. Full fart ändå, konstigt nog. Men jag hoppas det är ett tecken på att vi denna gång slipper läkaren och penicillin. ... Åhh, vill ju vara ute med honom, bada i poolen och sådana grejer. Lilla söt. ...

Ska iaf jobba imorgon och då kommer in kära mamma hit för att vara barnvakt åt honom. Det tackar vi för, för jag vill inte tacka nej till jobb en röd dag, det känns inte roligt och egentligen inte till nån dag alls men..



Gaaah. Har ju glömt att berätta! Jag har kommit in på Vårdlinjen :)
Har en känsla av att alla har kommit in som sökte men det känns riktigt bra ändå.
Iallafall om jag kan jobba och studera samtidigt. Hoppas verkligen på det.



Humm, nu fryser min son här medans jag sitter å svettas. Det är märkligt och tråkigt. Jag lider med honom. Det mest jobbiga är att han fick alvedon för bara en å en halv timme sedan och febern är redan på väg tillbaka. Suck.
Ibland önskar jag att jag kunde trolla.

Så säger ni;
Postat av: annica

ÅHH!!! BAMSEGRATTIS GUMMAN!!! Visste inte ens att du sökt! Är det KY eller? Vad skoj! Pratade nyss med Anna - kom inte ihåg min bloggadress, men att du kanske kunde ge henne den ngn gång...? =S Jobbigt att V inte mår bättre...=( *pussa*

Postat av: Angelica

Grattis till Vårdlinjen!!! Fan va kul!! Så du ska bli bänkad...=)

2007-06-06 @ 22:52:03

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits