move or stay?

Gick runt på området där jag kanske vill bo idag, för att se hur det ser ut liksom.
Det finns fler lägenheter tomma men alla är på överplan. Jag vill nog bo under, så
att man har en mysig uteplats där vi kan ha sandlåda och rutchbana och hela alltihop.
Men men, vi får se.. Blir säkert kvar ute i färnbo, trist att känna sej å ensam bara :P


Det är repris på O.C nu och jag älskar den serien, underbart gjord.


En lite mindre underbar sak är att Vicce faktiskt har halsfluss. Men att få i honom
det där flytande penicillinet är hopplöst. Man får ju hålla på i fler timmar.. förstår honom
gör jag å för det smakar ju skunk!! USCH! Men faktum är att jag inte litar på läkare som
bara skriver ut så där utan att vara hundra procent säkra, det enda som visade var
sänkan.. den låg på 65 och då behövde man förmodligen behandlas, sa hon.
"Förmodligen"? Vad är det för ord? Läkare ska inte få använda ord som "kanske",
"förmodligen", "tror" och "nog". Aldrig.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits