en rolig och *vips*

 - så var jag på bra humör igen!



Det var en ekorre som var otroligt pilsk.
Han fick syn på en älg och gick lite smidigt fram och sa:
 "Tiktiktik..knulla lite..?"
Älgen kollade på ekorren och sa: "nej."
Ekorren svarade:
 "Men kom igen".
"Nej!"

Så ekorren jagade upp älgen i ett träd och tänkte för sig själv:
 "Fan!"

Samtidigt fick han syn på en hjort och samma visa där:
 "Tiktiktik... knulla lite?"
"Nej jag är inte sugen" sade hjorten.
"Kom igen då är du feg?"
"Nej, men jag vill inte"

Så ekorren jagade upp hjorten i ett träd.

Men då fick ekorren syn på en björn, en hane
- men det stoppade honom inte så han gick fram:
 "Tiktiktik... knulla lite?"
 
Och björnen svarade:
 "Njaa jag vet inte jag är inte så sugen..."

"Men, kom igen - snälla?"

Så björnen tänkte:
 "Tja den lille kan ju inte kännas så mycket"
 och sade:
"ja okej då - hoppa på."

Kort och sagt så hoppade ekorren upp och precis
när ekorren körde in den så blev björnen stucken
av ett bi varpå han gav av ett öronbedövande vrål!

Ekorren sade då:
 "Tiktiktik.... första gången eller?"

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits