go'morr'n.

Jaha, då sitter jag här med kaffet då - en morgon efter en kväll med öl.
Hade skoj igår! Det var ruggi't lite folk ute men det var rätt folk, så det svängde
på dansgolvet iallafall. Och det är väl det viktigaste?


Vicces farsa ringde och väckte mej kvart i nio, jag trodde att det hänt Vicce
något eftersom att man kanske inte ringer så tidigt till folk annars..
Men näe, han undrade om Vicce fick komma hem, han hade tydligen
sagt det och ja, självklart får Vicce alltid komma hem, men.
 - Jag trodde att jag skulle få sova ut idag, efter en hel vecka utan sömn
så hade jag behövt det. :/



Suck, det mest dryga är att jag lär ta mej till stan idag för att
hämta min bil. Gah, inget jag känner att jag orkar precis just nu.

Åter till kaffet.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits